27. aug. 2015

Tre farverige ATC'er

Hej, det er Susan fra Design Teamet og dette er mit første indlæg på Rubber Dance Stamps skandinaviske blog.
Det er med stolthed, at jeg kan fortælle hvor glad jeg er for at være sammen med disse talentfulde damer. 
Nu vil jeg vise hvordan jeg har lavet på mine ATC'er med Rubber Dance Stamps.

  1. Jeg har brugt mit underlag som palet til farverne og brayer til at komme farven på ATC'en.
  2. Når den grønne farve er tør gentager jeg proceduren med den gule farve.
  3. Så stempler jeg med ATC baggrunden med archival ink.
  4. Til kanter og farvelægning har jeg brugt ink, marker og kulbyant.

De brugte farver er Dylusions paint, lemon zest, bubble gum pink og cut grass, distress ink vintage photo og 
archival ink magenta hue fra Ranger.




  
Stemplerne jeg har brugt er fra sættene ATC BACKGROUND 2



Jeg håber at mine ATC'er har inspireret jer til at deltage på Rubber Dance august Challenge.



Husk at I kan vinde en stor bunke flotte stempler.
Tak for at I besøgte den skandinaviske blog
Kram, Susan

4 kommentarer:

  1. Så kule ATC-er, Susan! Tusen takk skal du ha! :-)
    Flott at du har brukt fargene fra vår utfordring denne måneden.
    ♥♥♥

    SvarSlett
  2. Kjempeflotte ATC, Susan. Likte veldig godt fargene du har brukt og motivene selvsagt. Det var noe lunt og trygt med stemningen. Gratulerer med ditt første innlegg. Gleder meg til neste :-) Klem fra Niti/Anita

    SvarSlett
  3. These are so pretty Susan. I love that you used those bright colours but have managed to maintain a vintage look. Lovely layout with the panels. Hugz

    SvarSlett
  4. Beautiful creations Susan!!
    Groetjes Karin

    SvarSlett