13. aug. 2015

Møt de to nyeste DT-medlemmene!


Hei alle sammen!

Nå er hele det skandinaviske DesignTeamet på plass, eller kanskje burde det hete det nordiske teamet da vi også har fått med oss en dame fra Finland - som her hos oss kommer til å skrive på svensk :-)

♥ Ta vel i mot dem begge - her er Susan fra Danmark og Kristiina fra Finland! ♥

Jeg er kjempeglad for at de ville være med på teamet og jeg gleder meg til å se hva de kommer til å blogge om litt senere denne måneden! Inntil videre, ta en titt på deres egne blogger og se alt det fine de har lagt ut der.




Jeg hedder Susan Janicula AKA Klistersøster. Bosiddende i København, Danmark og jeg er gift med en meget forstående mand som heldigvis er interesseret i det jeg laver, også selvom mine mange bunker med scraps og farver breder sig ud over mit arbejdsbord. Jeg har en dejlig datter som er voksen, og som også støtter mig i min kreativitet. Jeg fik mit første stempelsæt på en hobbymesse i 2003, og som forestillede 2 størrelser urtepotter med tilhørende løse planter, så var min interesse vagt. Det var en forunderlig verden der åbnede sig for mig, og min samling af stempler, papir og forskellige malemedier er vokset siden da. Jeg er åben for nye metoder og min tilgang til materialer og opgaver er eksperimenterende. Jeg arbejder med mixed media, art journaling, steampunk, grunge og altered art. Jeg elsker alle former for papir og hvordan det kan bruges. Jeg synes det er udfordrende at få stempler til at indgå i mit arbejde - det giver en ny dimension, og er jeg glad for at være med på Bibis talentfulde design team, og bruge Rubber Dance Art Stamps. 



Hej, jag heter Kristiina. Jag är mattelärare, och bor med min man och våra fyra barn i Kotka, Finland. Jag vägrade mig länge innan jag vågade söka plats på Rubber Dance DT, eftersom jag tvekade om jag skulle klara av att blogga på svenska. Det blir säkert skrivfel, men jag har letat fram ordboken :)
Jag har alltid pysslat med händerna: håndarbete, slöjd, grafik... jag skaffade mina första stämplar för ett år sedan, och har sedan fallit för mixed media. Jag gör mest kort, men har också en art journal och är på gång med att alltra ett par böcker.  Jag är mycket stollt över att få vara med i detta team, och glädjar mig till att få leka här med Rubber Dance stämplar. Vi ses!


Hele DesignTeamet finner du om du klikker her.


Vi setter veldig stor pris på alle kommentarer, så nøl ikke med å legge igjen en liten hilsen og ønske de nyeste medlemme hjertelig velkommen :-)


Hilsen Bibi





1 kommentar: