2. aug. 2015

Introduksjon av Design-Teamet & GIVEAWAY!


Hei alle sammen! Nå er det akkurat ett år siden jeg fikk mitt aller første Design-Team, og i dag har jeg gleden av å introdusere de aller første medlemmene av det skandinaviske teamet! 

For å feire at de nå er i gang, vil jeg tilby våre lesere en giveaway - og vinneren plukkes tilfeldig ut av de som som følger bloggen vår OG legger igjen en kommentar nedenfor. Og hva kan den heldige vinner vinne? Stempler, naturligvis! Vinneren kan velge fritt blant alle stempelsettene fra Rubber Dance og velge seg TO hele sett!

Mange av dere har sikkert vært på den engelskspråklige bloggen min, som har vært aktiv siden sommeren 2014. Og nå er det vel på tide å få mer liv her på den norske også, synes dere ikke? 


Jeg er så helig å ha blitt kjent med to superhyggelige og flinke damer som raskt var ute med å søke om en plass på teamet etter at det ble kjent at jeg ønsket meg folk som kunne skrive på norsk (eller svensk og dansk). To nye medlemmer er nettopp lagt til, så nylig at jeg ikke har fått deres bilder og bio ennå ..., men det kommer snart! :)

Ta varmt i mot de to første DT-medlemenne på den norske bloggen - Anita og Gail! ♥ 






Hei, mitt navn er Anita, jeg er mor til to store og et lite barn, samt mormor til verdens søteste barnebarn på fem år. Jeg er gift med Magne og sammen bor vi i verdens vakreste by, Bergen. Jeg har alltid vært en kunstnerspire. Begynte i det små med å tegne en stor Pusur på den grusomme kjedelige nytapetserte småblomstrete veggen hjemme på pikerommet. Mine foreldre ble først rasende, men etter å ha tenkt seg om og sett nøyere på tegningen ble jeg rådet til å ta kunsthøyskolen etter grunnskolen. Det ble ikke sånn, men jeg har alltid hatt tegning, maling og annet kunsthåndtverk som en nær og god hobby.

Nå i de siste årene har jeg blitt hodestups forelsket i stempler og jeg er avhengig av lukten av gummistempler, papir, maling og blekk og det å være kreativ og å lage noe vakkert. Jeg er en ArtJournalist- og en lerret kunstner. Jeg elsker sterke farger og Mixed Media/Abstrakt kunst.
Håper og tror at jeg kan inspirere andre også til å komme inn i kunstens verden - for dette er både terapi, mindfullnes, meditasjon og enorm glede på en gang.
Jeg er både stolt og lykkelig over å få være en del av Bibis Rubber Dance Design Team.'





Hei, jeg heter Gail, aka ionabunny, og bor i Rogaland med min samboer.  Jeg flyttet hit fra England for 10 år siden.  Jeg har alltid drevet med diverse håndarbeid og hobbier, og kortlaging og leking med papir og farger er noe jeg stortrives med.  Jeg elsker å lære nye teknikker og vil beskrive stilen min som ofte enkel, sjelden ren.  Jeg lager for det meste kort, ATC-er og tags og elsker mixed media.  Jeg er glad for å være en del av Rubber Dance sitt DesignTeam og håper noen vil finne inspirasjon i det jeg lager. 




Og her er hele gjengen:







Vinneren av giveawayen vil bli annonsert her på bloggen søndag den 9. august. Alt du behøver å gjøre for å bli med i trekningen, er å følge bloggen vår (bli medlem) OG legge igjen en kommentar nedenfor :-)
Del gjerne på Facebook - det setter jeg veldig stor pris på!
Nevner du i kommentaren din at du har delt, får du en ekstra premie hvis du vinner.

Lykke til!

Hilsen Bibi




12 kommentarer:

  1. Gratulerer med ett års dagen for designer teamet ditt. Takk for muligheten til å vinne. Har delt på Facebook.

    SvarSlett
  2. Takk for en nydelig introduksjon. Jeg er veldig glad for å være en del av Rubber Dance designteamet. Hugz

    SvarSlett
    Svar
    1. Og jeg er veldig glad for å ha deg med, Gail! ♥

      Slett
  3. Jeg må også si takk for en kjempefin introduksjon og at jeg er supermegaglad for å være en del av Rubber Dance Design gjengen. Og stemplene, jeg kan ikke få rost stemlpene dine nok. De er bare helt fantastiske! Klem fra Anita/Niti

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for stempel-skryten, Anita! :) Jeg er kjempeglad for å ha deg med på teamet! ♥

      Slett
  4. Vilka fina stämplar. Jag följer bloggen via google och bloglovin. Tack för chansen att vinna.

    SvarSlett
  5. Grattis till de nya DT-damerna :-)
    Jag följer via google och FB

    SvarSlett
  6. Gratulerar på nya DT-medlemmar! Jag blev medlem just nu - dessa stemplar är fantastiska! Så glad du leverar till Finland också!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Alice! Glad for at du liker stemplene mine! ♥

      Slett