9. aug. 2015

En Liten Hilsen Mini-Bok


Hei og velkommen.  Gail fra DesignTeamet er her og jeg vil vise deg en enkel og morsom minibok.


Jeg ble inspirert av månedens utfordring på Rubber Dance sin engelskspråklige blogg, som for august er: 




Jeg har brukt et  A4 ark, malt med akrylmaling og stemplet med forskjellige stempler fra ATC Backgounds 1 og New Retro Beach med Mowed Lawn og Picked Raspberry Distress blekk. 



Brett arket som bildene viser, og klipp langst rød linje.  Brett og lim sammen



Dette blir en fin minibok du nå kan dekorere.



Forsiden.  Jeg  har brukt stempler fra Antique Botanicals og En Liten Hilsen.  Blomstene har jeg også brukt glossy accents på. 



Side 2 og 3.  Jeg stemplet jenten fra Take the Plunge og text fra ATC Backgrounds 1.  Tegnet litt med en hvit penn også.





Side 4 og 5.  Tekststempel fra Something Wonderful.  Sommerfugl fra Antique Botanicals, embosset og farget med Distress-blekk.  



Side 6 og 7.  Klokken har jeg stemplet på metall og embosset med sort.  Jeg farget den med alkoholblekk.  Solsikkeblomstene laget jeg fra solstempelet fra settet Take the Plunge.  Tekst fra En Liten Hilsen



Bakside.  Stempel fra Take the Plunge og En Liten Hilsen

Takk for besøket.  Alle stemplene finner du i Rubber Dance sin nettbutikk

Hilsen Gail
Min blogg: 
craftynomad.blogspot.no


PS: Gikk du glipp av Bibis trekning av giveawayens vinner tidligere i dag? Du kan se hvem som vant hvis du klikker her. Da vil du også se de tre nye settene med stempler som ble utgitt i dag!


7 kommentarer:

  1. Godt valg af mini bogen som kan bruges i mange forskellige sammenhænge. Det er også en fin illustrativ forklaring af, hvordan mini bogen laves, og jeg synes at den passer rigtig godt til måneds udfordring
    Kram, Susan

    SvarSlett
  2. Gratulerer med din aller første post som medlem på DesignTeamet! :-)
    Dette var en utrolig god idé som jeg kommer til å prøve. Jeg synes det å lage minibøker kan være veldig vanskelig, men dette skal da selv jeg kunne klare .... Superkult!!
    Nydelig dekorert også. Morsom idé å bruke sola til å lage solsikker! Det har jeg ikke tenkt på før.
    Jeg er så glad for å ha deg på Designteamet og jeg gleder meg til å se hva du lager neste gang.

    SvarSlett
  3. Absolutely gorgeous mini book Gail, awesome brayer background and great stamping work!! Love this!

    SvarSlett
  4. Kul bok, Gail! :-) En sånn en skal jeg prøve meg på også. Veldig godt tips. Og gratulerer med første innlegg som Designer hos Rubber Dance -)
    Klem fra Anita

    SvarSlett
  5. Thank you for visiting my blog Gail and leaving such lovely comments. Welcome - my latest follower! I love handmade books and this one is simple construction but stunning in design and techniques. I love the theme and look forward to seeing more of your work. :)

    SvarSlett
  6. What a wonderful introduction to the team! LOOOVE your 'mini' and the way you created it.....yup! Don't need to understand the language to understand your tut:):) It's a beauty:):)

    SvarSlett
  7. This is STUNNING! So textural and bright and absolutely lovely!

    SvarSlett