9. aug. 2015

Nye stempler + Vinner av Giveaway!


Hei alle sammen!

Takk til dere som ble med på min GIVEAWAY denne uka. Det var ikke så veldig mange som la igjen en kommentar, men jeg har likevel trukket navnet på en tilfedig vinner :-)

Om du ikke vant denne gang, kommer det flere muligheter senere. Du kan også vinne stempler fra Rubber Dance Stamps om du blir med på vår utfordring på den internasjonale bloggen.

Vinneren av min GIVEAWAY ble ...... *trommevirvel*

#2 - Ami

Gratulerer! Du kan nå gå inn på min nettbutikk og velge deg TO sett/ark med stempler fra Rubber Dance (de som er merket CP er fra Cherry Pie og kan dessverre ikke velges). Send meg en epost med ditt navn og adresse, samt navn på de to settene du vil ha.

Helt nye stempler lanseres i dag! Det er jo snart jul (neida, vi har fortsatt gooood tid.......), så Susanne på det internasjonale designteamet har tegnet noen utrolig fine julemotiv som jeg har laget stempler av. I tillegg er det et nytt sett med fine tekster, laget av DT-medlem Katy.

Arkene med stempler måler ca 13 x 18 cm.

Cozy Christmas. 
Tegnet  for Rubber Dance av DT-medlem Susanne Rose


Frosty Friends
Tegnet  for Rubber Dance av DT-medlem Susanne Rose



Affirmations
Laget for Rubber Dance av DT-medlem Katy

Håper dere synes de nye stemplene er fine! :)
Du kan finne dem i nettbutikken her.

Gratulerer nok en gang til den heldige vinneren av min giveaway
og takk til de som ble med og nå følger bloggen vår!

Senere i dag, klokka 12:00, vil dere få se DT-medlem Gail sin aller første post her på bloggen, 
så da håper jeg dere vil kikke innom og se hva hun har laget! 

Stemplevennlig hilsen Bibi


2 kommentarer:

  1. Tillykke til Ami.-
    Rigtige fine stempler til vinter og julekort, det bliver en fornøjelse at se stemplerne i brug.
    kram, Susan

    SvarSlett
  2. Suuuuperfine stempler! Nå er det bare å glede seg til jul :-)
    Og selvsagt gratulerer til Ami - den heldige vinner av verdens kuuuleste stempler!
    Klem fra Anita/Niti

    SvarSlett