10. nov. 2016

Utfordring - CAS bursdagskort av Bibi


Hei, alle stemplegale der ute! Har du blitt med på vår utfordring for november
Jeg fyller 50 år neste måned, så vårt tema denne måneden er, selvfølgelig, bursdag! Teamet er som vanlig valgfritt, du trenger bare bruke disse tre fargene for å bli med:



Jeg har laget dette bursdagskortet... til meg selv? hehe

Stempler fra Happy Dancing og Beautiful Words 


Denne måneden vil det bli trukket TO vinnere; en som har brukt stempler fra Rubber Dance og en blant alle bidrag, uansett hvilke stempler du har brukt - og den vinneren er det jeg som trekker, siden jeg snart har bursdag og greier! :-) Så hiv deg rundt blant stempler og blekk og bli med du også! Utfordringen går helt til den 30. november, så det er masser av tid til å lage noe lekkert.


Stemplevennlig hilsen Bibi









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar