15. nov. 2016

Bursdag Kort til Bibi

Hei.  Velkommen.  Gail fra designteamet her i dag med et bursdags kort til Bibi.  Har du hørt at Bibi blir 50 snart, så jeg har laget et kort til henne.  



En hel elefant flokk på vei til bursdags fest hos Bibi.  Jeg brukte MME papir, stemplet elefantene fra African Animals og ord fra Happy Birthday og farget med distress blekk.  Fargene er fra Rubber Dance sin November utfordring:


Inni er en liten overraskelse.......



Det er et telys kort.  Det inneholder 6 telys, eller 50 kakelys LOL.  Jeg stemplet en blomst fra Textured Flowers med Picked Raspberry blekk.  Giraffen fra African Animals.  29 igjen??? fra Funny Birthday.  Du kan finne målene for dette kortet her.




Takk for besøket.  Alle stemplene finer du
Ser du etter utfordringen for November klikk her.

min blogg

1 kommentar:

  1. Tusen hjertelig takk, Gail! For et fantastisk kort! Jeg ble skikkelig overrasket da jeg så innsiden med alle kakelysene. Noe så kult!! Du vet at jeg elsker elefanter, så bare forsiden med de fargerike elefantene var jo nok for å glede meg ;) Men så kom innsiden og jeg bare ...WOW! Stiiiilig!! Digger giraffen med riste-øynene også. Så søt!
    Håper du sender meg dette kortet, altså ... ;-) Takketakk! ♥

    SvarSlett