22. nov. 2016

Bruk restepapir på kort!


Hei! Det er Susanne her i dag for å dele en idé på hvordan du kan bruke rester av papir. Jeg er sikker på at alle har massevis av det! Jeg har mikset mine papirrester med stempler fra Rubber Dance sine sett Textured Flowers og Beautiful Words:


Disse restene er fra DCWV, Birds & Butterfly Stack.  Jeg rev fem ulike strimpler fra de mønsterne jeg likte best.

Jeg brukte også en rest med svart kartong, embosset blomstene hvite og klippet dem ut.

På bildene nedenfor, ser du at jeg har stemplet to av Textured Flowers på selve kortet.  Stemplet 'happy' er fra Beautiful Words.



Her har jeg limt papirstrimlene på kortet, med litt overlapping:

Til slutt pyntet jeg kortet med blomstene jeg hadde klippet ut og diesen "Birthday" (CUTplorations).
Det svarte som konstrast gjør at fargene kommer til sin rett:

Takk for at du stakk innom!
xx Susanne.

Stempler fra Rubber Dance:
Textured Flowers
Beautiful Words



Våre stempler lages i Norge.



2 kommentarer:

  1. Nydelig måte å bruke papirrester og Rubber Dance stempler sammen på, Susanne!
    Klem, Anita ❤️

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha, Susanne! ♥
    Vakkert kort og kjempegod idé på bruk av restepapir!

    SvarSlett