2. sep. 2016

Memoirs ATC

Click here to see this post in English.


Tillykke til Rubber Dance Udfordring med 2års-jubilæet!


Kære bloglæsere, Susan fra DT her og jeg har brugt farverne fra Marts 2016.


Nu er vores sommer snart slut her i norden, og nogen af os er kommet tilbage fra vores sommerferie.
Når jeg er på ferie samler jeg altid nogle minder, udklip, gamle billetter, sten, skaller og mange dejlige feriebilleder. Da jeg kikkede på Retro Beach stempelsættet blev jeg inspireret, og jeg synes det er fantastisk og egnede sig lige til mine ATC'er.



Jeg har stemplet med sort Archival ink og farvet med farveblyanter. Jeg har brugt distress micro glace som er et rigtig godt produkt til at lægge ovenpå mit farvelagte billede for at kunne spraye med distress stain bagefter.

Af farver har jeg brugt: Distress spray stain rusty hinge, mustard seed og salty ocean.
Distress ink ground espresso
Inktense farveblyanter og Ranger ATC
Forskellige ting fra min bunke.



Der er brugt Beautiful Bugs, Antique Botanicals, Stitch and Frame, I Love Leaves og Retro Beach stempelsæt.



Jeg håber at I har lyst til at deltage i vores udfordring.

Jeg ønsker jeg alle en god dag. Kram, Susan

3 kommentarer:

  1. Utrolige flotte og fargerike ATC Susan! Jeg elsker dem!! Riktig god helg til deg.
    Klem, Anita

    SvarSlett
  2. Fabelaktige, nydelige, vakre ATC-er, Susan! Fargene du har brukt er så flotte, og det viser hvor vakkert man kan "tolke" utfordringens fargekombinasjoner. Kjempestilig med de bitene av litt av hvert med insektene på toppen. Tusen takk! ♥

    SvarSlett
  3. These are so pretty. Love the bright colours and the way you incorporated your memorabilia. Hugz

    SvarSlett