23. sep. 2016

Gaveeske


Hei og velkommen.  Gail fra designteamet her i dag med en høstfarget gaveeske.
 

Jeg brukte fargene fra oktober 2015 utfordringen.  Denne måneden er det to år siden Rubber Dance startet med utfordringen på bloggen og du kan velge mellom fargene fra fem tidligere utfordringer.   





Jeg startet med et ark av hvitt håndlaget papir med søm detaljer.  Jeg stemplet med det store spiral stempelet fra Round in Circles og Versamark blekk.



Jeg brukte Fired Brick, Mustard Seed og Frayed Burlap distress stain og sprayet med vann.  Versamark blekk stempling ser nesten ut som et vannmerke




Jeg limte mitt fargede ark til en plastikk innpakning - en som jeg fikk embossing folders i.  Jeg brukte dobblesidig tape og limte blonder langs den ene siden.  




Jeg brukte stempler fra Nostalgic Couples og die fra Cheery Lynn Fence Rider.  Metallpynt fra Korthobby.




Fjær fra Textured Feathers og cowboy, kuttet ut med Cheery Lynn Fence Rider die.  




Alle stemplene finner du i 
Rubber Dance sin nettbutikk 
Ser du etter utfordringen for september, klikk her

Takk for besøket.  Hugz

Min blogg https://craftynomad.blogspot.no

Jeg skal melde mitt bidrag på:
Korthobby September Utfordring - Minst 3 Metallpynt fra Korthobby

Scrappelyst Grublis for September - Skisse LO Skisse #3
 

5 kommentarer:

  1. Så stilig laget og så lekkert med den bakgrunnen!

    Takk for at du deltar i Scrappelyst til grublis.

    SvarSlett
  2. Stilig pute-eske, Gail! God idé å bruke emballasje og dekke den til sånn. Jeg vet at jeg kaster for mange av den slags ... Digger hvordan du har laget bakgrunnen på det sydde papiret. Nydelig bruk av utfordringsfargene våre.
    Takk for fint innlegg med mange gode idéer! ♥

    SvarSlett
  3. Kjempefin gaveeske, Gail! Nydelige høstfarger og veldig flott motiv. Ønsker deg en superflott søndag!
    Klem, Anita

    SvarSlett
  4. God lille æske til en værtindegave, og håndlavet papir er osse en af mine favoritter. Rigtig god ide Gail. kram, Susan

    SvarSlett
  5. Herlig og fargerikt :)
    Setter stor pris på at du deltar hos oss i Utfordringen til Korthobby.no :)

    May Grethe

    SvarSlett