29. juli 2016

Rubber Dance møter StarTrish Design


Hei alle sammen! Bibi her i dag for å vise dere noen nydelige stempler som ikke er fra Rubber Dance! 

Trish Latimer (redaktøren av Craft Stamper Magazine i England) har nettopp laget en serie med sine egne stempler, og da jeg så dem falt jeg pladask!!! I tillegg til at de bare er helt nydelige, er de også ganske store - 12 cm høye. Jeg så med en gang at de ville passe perfekt sammen med blomstene fra Rubber Dance sitt sett Textured Flowers.

Jeg kontaktet Trish - og hun var helt enig! Vi ble enige om å samarbeide og kombinere disse stemplene våre. Her ser du resultatet :-)











Trish lagde disse:





Takk for at du stakk innom i dag!
Legg gjerne igjen en hilsen - det setter jeg alltid kjempestor pris på.

Stemplevennlig hilsen Bibi


Stemplene til Trish finner du her:



Her er settet med Textured Flowers:
Stemplene er MYE større i vikeligheten! 
Blomsene er hele 11 cm høye.



Stemplene våre er fra Norge.



2 kommentarer:

  1. WoW, WooW, WoW, sier no bare jeg!! Så nyyyyyyydelige kort dere har laget! Jeg er helt stum av begeistring. Stemplene var utrolig stilige, jeg er redd for at jeg må ha noen av disse også.
    Helt enig med at de passet veldig fint sammen med textured flowers stemplene dine.
    Beundringsklem fra din største fan - Anita ♥

    SvarSlett
  2. Beautiful fun bright creations from you both. These are perfect together. Hugz

    SvarSlett