19. juli 2016

Juletags i juli...


Hej, Susan fra design teamet her, dette er mit forslag til våres udfordring, jul i juli.
Jeg tog små papirstumper, og limede dem på med matte medium. Derefter malede jeg med pensel forskellige steder med blå, creme og gul akryl farve. Øverst brugte jeg min brayer til at lægge hvid gesso på for at få det til at se ud som sand. Til sidst sprayede jeg hele mit tag med glimmer mist, og dette var min basis. Så klippede og limede jeg mine valgte dele på.

Julekuglerne er stemplet med grå ink, punchet og har fået clear embossing powder.

Jeg har brugt stempelsætterne Take the Plunge - Christmas Cheers & Gift Tags



Dette stempel er jeg helt vild med, hun skuer langt ind i fremtiden...


Tak for at du tog dig tid at besøge den skandinaviske blog.
Udfordringen finner du her.

Jeg ønsker dig en god dag.
Kram, Susan

3 kommentarer:

  1. Hi Susan, this is such a fun tag. Love the beach babe and the shell baubles are wonderful. A lovely creation. Hugz

    SvarSlett
  2. Herlig juletag, Susan! Enig med iona over - de julekulene med skjell inni er skikkelig fine - morsomt idé! Ellers nydelig bruk av vår utfordringsfarger denne måneden. Takk skal du ha!

    SvarSlett
  3. Härlig, och skulle passa så bra för någon som älskar att resa vid jultiden :)

    SvarSlett