14. juni 2016

Nye Stempler - Salg!


Hei, alle sammen! Bibi her i dag for å vise dere de aller nyeste stemplene til Rubber Dance! Håper du liker dem og inspirasjonskortene vi har laget.

Lanserings-Salg! Bestiller du innen den 20. juni får du hele 20 % avslag på prisen! 


Du finner de nye stemplene her:



Det første settet med stempler er laget etter tegninger av Susanne Rose på DesignTeamet. Disse blomstene er ganske store - 11 cm høye, hvilket betyr at de er flotte til kort og perfekt størrelse også i Art Journals:




Susanne kaller dem Textured Flowers, 
og det synes jeg er et supert navn!


Her er konvolutten jeg lagde da jeg skulle sende Susanne stemplene hun hadde tegnet for meg. Bakgrunnen er sprayet med Distressblekk, deretter stemplet jeg med svart blekk. Fort og fint!


Denne gangen husket jeg å ta bilde før jeg skrev adressen ....


Dette er det aller første kortet jeg lagde med de nye blomsterstemplene:


Min første tag:



Susannes første tag:



De neste stemplene jeg vil vise dere er Alphabet in Stitches og Vintage Ads.  Dette herlige kortet er laget av DT Susan, som har kombinert begge settene:






Her er stemplene Susan har brukt:


Alphabet in Stitches



Vintage Ads


DT Anita har også brukt Vintage Ads på sin vakre tag:



Anita har brukt fargene for vår utfordring i juni - du kan bli med her!


Sist, men ikke minst, dette vintagemotivet:
 

DT Majo lagde denne lekre tagen med Timeless:
Lekkert, ikke sant?



Hvis du ønsker å bestille noen av de nyeste stemplene, 


Dette intro-salget varer ikke evig, 
så husk å bestille innen 20. juni!
Jeg blir borte noen dager fra den 22. 
og trenger et par dager på meg til å lage og pakke bestillinger.


Takk for at du tittet innom!


Stemplevennlig hilsen Bibi

 




2 kommentarer:

  1. Gorgeous stamps and sample projects. Love those big beautiful flowers and the gorgeous vintage stamps. Something for all tastes. Hugz

    SvarSlett
  2. Härliga motiv här! Jag tror dessa kommer att användas mycket :)

    SvarSlett