22. jan. 2016

Manillatag i sort - hvid & turkis


Hej, her er Susan fra DT på den skandinaviske blog.
Jeg er helt vild med Bibi's stempelsæt Something Fishy, som jeg synes er fantastisk!
Ideen til dette manillatag kom lige som et glimt, min lyst til at bruge turkis sammen med sort og hvid farve og disse fiskestempler gik op i en højre enhed.

Først stemplede jeg på papir for at se hvordan jeg skulle sætte fiskene. Mit forlæg brugte jeg så på film/acetat. Jeg har stemplet med archival ink, husk at det skal tørre helt inden du kan røre ved det stemplede. Og altid - hvis du skal male med farver, skal du gøre det på bagsiden af filmen/acetaten.
Baggrunden har jeg lavet ved at fordele mine farver med et kasseret kreditkort brugt som spartel, og derefter har jeg syet på symaskinen med sort tråd.

 

 Her er der malet med hvid farve på bagsiden af filmen/acetaten.
Den er til slut limet på mit manillatag, og har fået et hul til silkebåndet.


Dette har jeg brugt af materialer: Manillatag #8, Film/acetat, Dina Wakley paint, Black, white, turquoise, Archival ink jet black, Distress ink salty ocean, Distress spray stain salty ocean, symaskine, sort tråd, gaze, silkebånd og sort kulblyant.



HUSK! På dit samlede stempelkøb får du 15% rabat ved at bruge koden susan2016

Tak for dit besøg på bloggen, jeg ønsker dig en god dag.
Kram, Susan



5 kommentarer:

  1. This is a very cool tag, love it, dear Susan ♥

    SvarSlett
  2. Kjempekul tag, Susan! Det ser så gøy ut å stemple på acetate og male på baksiden. Dette må jeg prøve! Nydelig detail med sømmen rundt, det setter liksom prikken over i-en.
    Tusen takk skal du ha!
    ♥♥♥

    SvarSlett
  3. Kjempefin Tag, Susan! Jeg synes turkis er en aldeles nydelig farge og du har virkelig fått den veldig fint frem sammen med sort og hvitt. Og så fiskene da!! - helt fantastisk! De er så fine og detaljerte at det er en fryd. Takk for atter et flott stykke kunst som både gleder og inspirerer 💗 Klem fra Anita

    SvarSlett
  4. Acetat blev fin vatten! Jag brukar alltid stämpla med Stazon på acetat, då behöver man inte vänta särskilt länge. Visste inte att Archival passar också :)

    SvarSlett
  5. Love this. Great dimension with the acetate. Love the colours and the detail on the fish. Hugz

    SvarSlett