18. mars 2016

Jeg vil lage kunst

Hei, Anita fra Design Teamet her i dag.

Siden det var  St. Patricks Day i Irland mandag og fordi det er grønn, oransje og hvitt som er månedens farger på utfordringen som foregår på den engelskspråklige bloggen til Rubber Dance, har jeg valgt å bruke nettopp grønn, oransje og hvit som farge på mitt prosjekt denne gang.

På denne Tagen har jeg begynt med en stencil og en lys lys beige maling. Malingen har samme farge som Tagen. Jeg brukte også en stencil med grønn akryl maling for å få litt "volum" på Tag'en.


Når all malingen var tørket tok jeg å blendet fra kanten og innover med Distress Ink i grønn farge. Deretter tok jeg den oransje og jobbet meg fra den grønne og innover til midten. Som dere ser er malingen akkurat som en resist mot Distress Ink'en. Jeg synes det blir en kul effekt av denne
teknikken.

Deretter stemplet jeg penslene fra settet Artist Plate med Lim Pad og strødde oransje glitter på en, grønt på den andre og hvitt glitter på den tredje penselen.


Malingstubene ble stemplet med oransje og grønn Distress Ink på kartong, klippet ut og limt på Tagen.


Jeg stemplet ordene "I Want to" og "Make Art" med sort Archival Ink.


Malingsbrettet ble stemplet med Neocolors II i fargene oransje, grønn og hvit på kartong, kuttet en firkant og definerte kantene med Black Soot Distress Ink.


Limte den deretter på Tag'en med dobbeltsidig tape.


Så fikk Tag'en min et lite mintgrønn bånd og litt Black Soot Distress Ink rundt kanten og voila så har jeg laget kunst ☺

Det er så mye gøy man kan lage med dette stempelsettet. Dette var bare en av mange måter å bruke det på. Neste gang skal jeg vise deg noe helt annet man kan lage med akkurat det samme stempelsettet.

Alle stemplene jeg har brukt på dette prosjektet er fra Rubber Dance sin nettbutikk som du finner her. Husk å bruke koden Anita2016 når du handler i nettbutikken - da får du 15% avslag på hele kjøpet ditt.

Takk for at du tittet innom bloggen!
Klem fra Anita

Min blogg: nitisartfromheart.blogspot.no




3 kommentarer:

  1. Kjempefin tag, Anita!
    Takk skal du ha!
    ♥♥♥

    SvarSlett
  2. Härliga färger här idag! Vi har solskin ute, och detta passar så bra :)

    SvarSlett
  3. Fun tag. Love how you made the background. Hugz

    SvarSlett