8. sep. 2016

Øyenstikker Utfordrings-Tags



Hei! Bibi her i dag. Vår utfordring her på Rubber Dance feirer 2-årsjubileum denne måneden. Utfordringen for september er å lage noe med en av våre tidligere utfordringers fargekombinasjoner.

Jeg klarte ikke å velge, så jeg lagde en tag for hver av de fem fargekombinasjonene:


Etter jeg hadde fargelagt tagsene i deres respektive måneders farger, brukte jeg en sjablong og modelling paste for å lage de hvite dottene på høyre side. Når dette var tørt, stemplet jeg med Old Bookmark Stamp med svart blekk over dem. Nedenfor kan du også se bling-blingen jeg limte under hver av månedene:


Sirklene under øyenstikkerne og månedene er stanset ut fra en gammel ordbok. De stemplede stjernene er fra settet Textured Flowers.

Øyenstikkerne ble farget med Inktense akvarellblyanter og deretter malt med en transparent shimmerblanding. Jeg brukte Stickles (Black Diamond) på kroppene for mer bling:



Her er de - alle fem tagsene i vår utfordrings fargekombinasjoner.
Hvilken liker DU best? Jeg tror juli er min favoritt:


  

  

 
(Vi hadde en kombinert utfordring for november og desember det året, men jeg skrev bare desember pga plassmangel)


Her er utfordringen vår:


Kom og bli med oss! Du har til 30. september, midnatt norsk tid.


Stemplevennlig hilsen Bibi





4 kommentarer:

  1. WOW - fantastisk ide med at tage alle 5 måneders farver, de er utrolige smukke. Jeg kan helt klart bedst lide oktober - det er min favorit. Kram

    SvarSlett
  2. These are so cool. March. December. March. December. Both. Love em all. Hugz

    SvarSlett