16. sep. 2016

Kunstnerens Værksted - Et vintage kort



Hej, Susan fra Design Teamet her, jeg er blevet inspiret af farverne fra oktober 2015 i våres utfordring. Vi skal snart i gang med at være kreative indendørs ved vores arbejdsborde. Her i september måned er vi på vej mod efterårets fantastiske farver, og jeg har besluttet at vise jer et kort der er let at lave.


Jeg har leget med alkohol ink på flaskerne og mit glas til malerpenslerne. Penslerne blev klippet til og arrangeret.  Min baggrund er distresset med farverne jeg har valgt, og jeg har samlet farverne ved at spraye med vand.

Jeg valgt et dejligt stempel som passer perfekt i toppen af kortet. 


Jeg har brugt Rubber Dance Stamps Stitch & Frame, Vintage Ads og Artist Plate
Tim Holtz Apothecary Bottles og Writing Desk Dies
Alcohol Ink Bottle og Raspberry
Distress Ink Antique Linen, Crushed Olive, Barn Door, Mustard Seed, Carved Pumkin og Ground Espresso. Archival Ink Black Soot, Hørtråd, Acetate og Brads.


Jeg håber at du kunne lide mit vintage kort, og jeg glæder mig til at se hvad du har kreeret.

3 kommentarer:

  1. Helt nydelig, Susan! Elsker det lilla blandet inn i vintage-stilen, det var skikkelig flott! Utrolig hvor realistisk de stemplede penslene ser ut. Tusen takk for at du har laget et så vakkert og interessant kort med stemplene mine! ♥

    SvarSlett
  2. WoW så nydelig kort, Susan! Jeg elsker fargene du har brukt. Jeg har masse alcohol ink hjemme, men jeg får det liksom ikke helt til. Dette som du viste her var kjempefint og dette vil jeg absolutt prøve! Ønsker deg en flott helg! Klem, Anita

    SvarSlett
  3. Those brushes look so realistic. Love the alcohol ink on the acetate. A wonderful piece of art. Hugz

    SvarSlett