7. okt. 2016

Efterårs Tag



Hej kære læser, Susan fra DT her, jeg har leget med efterårsfarver på mit manila tag. Først har jeg brugt min brayer til acryl farverne og derefter kom jeg distress ink på mit. Så stemplede jeg frimærket, solen og bladene, og farvelagde med prismacolor. Jeg afsluttede med at lime mine ephemera på.




Jeg har brugt: Envelope Stamps, I love Leaves og Stitch and Frame fra Rubber Dance Stamps
Ranger cool graphite ink og Archival carnation red
Distress ink fossilized amber, abandoned coral og vintage photo
DecoArt media Fluid Acrylics Quinacridone Gold og Translucent White
Prismacolor farveblyanter
Ord skrevet med computer, #8 manila tag, Prima foto, bølgepap og blonde.





Tak for dit besøg på bloggen og jeg håber at du vil komme og lege med våres udfordring.
Kram, Susan



2 kommentarer:

  1. Kjempeflott tag du har laget, Susan! Nydelige varme høstfarger.
    Ønsker deg en flott helg!
    Klem, Anita

    SvarSlett
  2. This is so cool. Love the strong colours and those little popped up leaves. Great image. Hugz

    SvarSlett