19. feb. 2016

Sort Art Journal side med stempler og chipboards


Hei og velkommen, Anita fra DesignTeamet her i dag.

I dag skal jeg jammensanten vise deg enda en side i min sorte Art Journal. Det som er litt kult med sort Art Journal er at fargene som man tilfører blir  mer fremtredende med sort bakgrunn, synes jeg.

Her er siden min:

Jeg  brukte månedens farger på vår utfordring -  kraft, rød og hvit,  og ble litt inspirert av helgens Blog Hop , hvor vi i Rubber Dance DesignTeam og EyeConnect Crafts DesignTeam brukte stempler og chipboards og laget de mest fantastiske kreasjoner.

Jeg begynte med helt sort blank side, tok en stjernestensil og påførte hvite stjerner øverst med hvit akrylmaling. Dernest tok jeg en annen stensil som jeg hadde liggende og påførte noen rundinger med rød akrylmaling, samt noen mindre rundinger med hvit akrylmaling.

Så fant jeg frem denne søte uglen fra EyeConnect Crafts og tegnet ansiktet og fargela øynene med gul farge. Jeg brukte min Distress embossingblekk og stemplet med stemplet fra settet Celestial Images på uglens kropp og vinger, samt månen og embosset delene med hvitt embossingpulver.






 Jeg punchet ut en haug med rundinger og stemplet bokstav for bokstav med rødt blekk for å få setningen "Kan du se meg?"



Alphabet Uno


Alle stemplene jeg har brukt kan du kjøpe i Rubber Dance sin nettbutikk. Husk å bruke koden Anita2015 så får du 15% avslag på hele kjøpet ditt.







Rubber Dance introduserer nå et helt nytt konsept, nemlig at du kan ved kjøp av stempler også kjøpe en video tutorial som viser tips og triks om hva du kan lage av stemplene. Du kan lese mer om det her (på engelsk).

Det som er veldig kult med Eye Connect Crafts sine Chipboards er at det er små hull i dem slik at man kan bruke minibrads slik at delene blir bevegelige. Du kan lese mer om Chipboardsene her.

Jeg håper du likte min art journal side og at du titter innom igjen om ikke så lenge. Du er også hjertelig velkommen å besøke min blogg.


Klem fra Anita


3 kommentarer:

  1. Ja, jeg kan se deg! :) Så fin denne ble. Enig med deg at den svarte bakgrunnen fremhever fargene på det du lager. Ugla ble kjemefiiin med det hvitembossede på seg - nesten som en fjærprakt. Liker ideen din om å stemple på utstansede sirkler. Takk for fint innlegg!!
    ♥♥♥

    SvarSlett
  2. Love that you started with a black background. The owl and the sentiment look great. Love the letters in the circles. Hugz

    SvarSlett
  3. Jag ser dig också :) Älskar ugglar, detta blev fint!

    SvarSlett