31. mai 2015

Vakre Kreasjoner laget i mai


Hei, alle sammen! I slutten av hver måned legger jeg ut et "lite" utvalg av ting som det internasjonale DesignTeamet og jeg har laget. Her er noe av det vi gjorde i mai ....























ATB laget av Majo 







Armbånd i leire av Susanne. 




Kreasjoner med video:

Se Susannes video tutorial her



12 tags of 2015, se Helens video her

Art journal. Se Helens video her


Se Helens video her




Hvis du synes det ser gøy ut å være med på DesignTeamet, er det fortsatt tre ledige plasser igjen på det norske teamet! Søknadsfristen er 1. juli. Info finner du her.




Har du blitt med på blogghoppen og min GIVEAWAY? Jeg feirer 1-årsdag på den internasjonale bloggen fram til 19. juni. Kom og bli med, da vel! Mange fine premier! :-)


Legg gjerne igjen en kommentar nedenfor så jeg vet at du har vært her. Alltid veldig hyggelig å høre fra bloggleserne her inne :))

Ha en stenplefin dag!

Klem fra Bibi
www.rubberdance.com






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar